pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Friday, March 2, 2012

#11 : Ini bukan yang terakhir

Bismillahirrahmanirrahim.

Kelas bakal bermula minggu depan. Saya dah part 8, dah tua pon *sedar diri*. Mungkin blog akan sedikit terabai dalam beberapa bulan. Saja nak inform bajet ramai la yang singgah blog ni kununnya kan,hee..

To-do-list pon dah berderet. Doakan saya berjaya laksanakan apa yang saya dah plan. Nanti kalau dah berjaya, inshaAllah hujung tahun sem saya share ceritanya. 

Oh ye aktiviti 'skodeng' blog korang akan saya teruskan, jangan risau :p 

Jaga diri kawan, jaga hati :)


kalau ada sumur diladang boleh saya menumpang mandi
kalau ada umur yang panjang boleh kita berjumpa lagi

sila jangan merindui saya :D

[qilaamin]
020312
14:09

No comments: