pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Wednesday, February 22, 2012

#9 : Beberapa bulan lagi bersama UiTM


Bismillahirrahmanirrahim.

Student UiTM baru dapat result harini sedangkan student lain dah start kelas seminggu lebih, kalau tak silap saya laa. Ini menandakan yang saya masih berada dirumah dan dalam mood cuti lagi,hehe.. InshaAllah kelas start 5/3 dan InshaAllah ini adalah tahun terakhir saya bersama UiTM :')

Bangun pagi dengan penuh teruja sebab nak cek result, padahal result practical ja pun. Antara lulus dengan tak lah kan tapi still rasa berdebar. Alhamdulillah lulus, kalau ada yang gagal time practical tu mesti something wrong somewhere. Banyakkan bersabar dan bermuhasabah diri.

Disebabkan keterujaan ini jugalah terus bukak page fb Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar 
* terang jelas dan nyata ianya adalah copy dan paste* Oke tak masal kan?haha.. Ya beliau adalah antara salah satu sebab mengapa saya bangga menjadi pelajar kelahiran UiTM  

bukti yang boleh saya sajikan : sebab apa ayahanda kami best ^^

Baca punya baca terperasan pulak ada orang share video ni



 terus la sambung tengok video ni pulak


Bersemangat ! Best kot. Pastu kenangan masa 1st time nyanyi lagu-lagu ni bertubi-tubi terbayang dek minda. Banyak sangat sangat kenangan dengan UiTM ni. Tetiba rasa nak nanges. Dah la sampai sini dulu.. Sapa 'anak' UiTM yang baca entry ni? Suka tak? Suka tak? Mestila sukaaa :p

p/s : maaf entry nampak macam takde manfaat sangat tapi saya taip dengan sepenuh hati tau.
p/s p/s : oh lupa. ada kot manfaat. sila baca tips mencari jodoh yang di share ayahanda :)
lagi lagi p/s : tak sabar nak nyanyi lagu ni masa grad inshaAllah. semoga Allah s.w.t beri kekuatan !

[qilaamin]
220212
13:28

3 comments:

umi Hamraa said...

haaa. saya pun bangga jugak! :)

camane qila punya result? mesti la lulus kan? tahniah, dan Alhamdulillah :)

Anonymous said...

Congratz:)

qila~ said...

saya : kan kan,hee~ alhamdulillah lulus mcm kamu gak ^^ selamat berusaha untuk sem last ni..

anon : alhamdulillah,thanks! :)