pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Tuesday, November 22, 2011

Hari 22 : Milik kita

Alhamdulillah.

Kalau Allah dah tentukan rezeki Malaysia untuk menang, sepak la tang mana pun mesti menang jugak. 

Yang tak fahamnya kenapa orang dok kutuk sangat mat nombor teeett tu. Kalau takde dia time lawan Myanmar aritu, tak merasa la Malaysia nak p final tau.. Come on laa.. Jangan jadi seperti kacang lupakan kulit boleh tak? Biase la setiap sesuatu mesti ada masa naek ada masa turun.. Dimana semangat kesukanan anda? Kata Malaysia Boleh  :)

Ape-apehal pun esok seluruh Johor cuti ! Alhamdulillah lagi.. Dah apply cuti untuk 3 hari, total cuti 7 hari ! Alhamdulillah lagi dan lagi.. Ada sesiapa jeles? heeee....

susah nak cari pic yang menutup aurat  =.=''

Ayah kata " muka baek budak ni "
Yo kata " a'ah la macam muka budak masjid "

Erkk.. Muka baek tak semestinya hati pun baek..
Tapi insyaAllah 'cantek' luar 'cantek' dalam budak ni..
Tetibe :p

Ehem #23
 adakah ini cinta ?

[qilaamin]
221111
00:52

4 comments:

saya said...

Salam qila,

kita rasa, semua perasan BB nampak baik je muka dia. setuju dengan ayah qila :)
dan harapnya hati pun baik. Amin,

BB pakai jersey #10 time lawan semalam..

qila~ said...

wa'alaikumsalam iffah :)

kan kan kan..
ameen~

a'ah,saja letak yg ni coz 23 fvret num org :p

hitamanis said...

qila lame tol aku x mai sini maklum la. pose blogging... hahahhaha.. 22 besday kwn aku. huh?? cm x kene ngan stroy plak kan hahah

qila~ said...

awat kak pose blogging? bz study ka?hehehehe.. eh kena la jugak tu.. hentam ja :p