pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Wednesday, October 27, 2010

aku tidak emo.

4.03 a.m..

ditemani rintik hujan yang pastinya aku rindui  
 >.<

berehat untuk 2 minggu. genap!
mana lagi penting?
ya, masa depan. masa depan yang menanti..
melupakan sebentar, itu pilihan yang diberi atau 
sebenarnya aku yang pilih?
senyum. senyum. dan senyum lagi. sendirian..
minum nescafe, aku teringat. 
sepanjang 2 minggu ini aku bergantung pada nescafe tau.
mana mungkin dapat melupakan, huh..
oh jangan risau. aku tidak emo. 
sebab itu bukan aku  ;p


kau mampu Matahariku  :)

p/s : buat semua, tak perlu mencari di facebook,aku sudah tiada.. di blog juga.. ini yang terakhir.. 2 minggu lagi InsyaAllah aku datang kembali~

3 comments:

عين said...

kurangkan minum nescafe tau, xelok...cuba minum anlene, lg sedap lg2 perisa coklat, baik utk tulang lg :D

semoga berjaya adik2 1 umah.go2 chaiyok! akak baru merdeka...walaupun lmbt sket, alhamdulillah

phateen89 said...

alaaa....xbest la cmni...nk baca blog sapa...heee...btw,gudluck to qila...chiyok2!

qila~ said...

kak ain : anlene ke?? kalo minum susu nanti lg mgntuk org nih,hehe.. thanks kak! alhamdulillah,congrtas :))

fatin : haha,yelaa tu fatin..thanks!