pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Saturday, September 19, 2009

salam aidilfitri~


cepat betul masa berlalu..
pemergian Ramadhan pastinya dirindui,
dan kedatangan Syawal pula yang dinanti...
tertanya2 gak pada diri sendiri,
adakah aku menggunakan bulan Ramadhan ni dengan sebaik2nya
untuk beribadat kepada Allah..??
sesungguhnya aku hambaMu yang lemah,huhu...
semoga aku dipanjangkan umur untuk menghadapi Ramadhan yang akan datang,amin~~~
semalam masa teman afiq n alya main bunga api
[ tahniah kerana berjaya membahagiakan adikmu itu,tak gitu yo,hehe.. ]
aku leka tengok pelita yang menerangi halaman rumah,
[ menerangi kerr..?? 4 biji je ok..hehe..]
sangat cantik pemandangan tu
so tanpa membuang masa,berbekalkan handphone di tangan
 dan bakat mengambil gambar yang aku ada [cewah..]
serta minat mengedit2 gambar yang amat mendalam
akhirnya terhasil lah pic ni
macam mana, ok tak..?? hehe..
ucapan khas : kepada ayahanda dan bonda tercinta,
adik-beradik tersayang,
sanak saudara yang dirindui,
rakan taulan yang dikasihi,
serta semua yang mengenali diri ini,
aku ingin memohon 
A.M.P.U.N dan M.A.A.F
andainya pernah terlanjur kata,
terguris hati ke..
semoga dengan kedatangan Syawal ni, diharap hubungan
kita lebih erat lagi dan diberkati Allah hendaknya,amin~~
[ kan da keluar ayat2 skema, sape2 yang baca jangan gelakkan ok..hehe..]
** kepada yang bagi kad raya,thanks banyak2,sayaaang kamu semua..!!

No comments: