pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Friday, October 23, 2009

minah yg unpredictable~

tak ramai yg tau aku suke hujan..

kalo da ramai yg tak tau aku suke hujan,mst ramai yg tak faham nape aku suke hujan..tapi takpela,yg tak tau n tak faham tue,tak perlu la tau n tak perlu la faham..coz korang akn pning kpla..terpaksa mkn pnadol lak nnt,hehe..

btw,ade dak comey gtau aku,tak elok mkn pnadol slalu coz akn effect ksihatan kite..tak skrg,mybe tua nanti..tue pun kalo pnjg umo..so,slgi bleh thn sakit kpla tue,thn k..hehe..gnti la mnum 10o plus ke ape kn..

b'balik smule kat cite hujan nie..da bpe ari tak hujan..so aku rindu sgt2 kat hujan..yg btol2 knl aku je tau nape aku sgt2 m'mrlukan hujan,hehe..

pk2 balik,aku mmg tak tau b'syukur,huhu...Ya Allah,teruk btol kan..aku sedar yg aku tak tau bersyukur ats nikmat mentari yang Allah bagi tue bile aku sgt2 perlukan cahaya matahari mase kelas tadi..tak tau nape,tibe2 rase sgt3 nak kena cahaya matahari..sampai sanggup selak bidai tingkap kls tue,hehe..org len dok bising2 silau..tapi aku tak peduli,aku nak jgk kena cahaya matahari..!! hmmm..smlm rindu hujan,arini perlukan matahari plak..mmg unpredictable la minah sorang nie kn...

Allah tue memang Maha Mengetahui,Maha Bijaksana..ade sbb Dia turunkan hujan n ade sbb Dia munculkan matahari..kite je sbg hamba Dia tak reti2 nak bersyukur.. [ aku sebenanye,huhu..]

mtk ampun n maaf kat sape2 yg bace post aku nie..aku psti korang pun bkl mngalami mslh sakit kepala yg terrlampau akibat m'bce post aku yg kdg2 merepek nie..bukan ape,tak sume benda aku bleh share dgn mnusia..kalo share pun lagi mnyusahkan dorang,baek aku merepek kat sini..nak pendam perasaan sorg2 da tak larat da..sakit..nk tulis kat diari,buku diari pun takde,hehe..lagi skali aku mintak maaf pada spe2 yg terbace post nie ek..mcm buang mse je bce kn,huuhuuu..tapi nk wat cmne,aku terpkse luahkan gak =P

** skarang aku suke dua2~ hujan+matahari (",)v Thanks 2 Allah.....!!!!!!!!!!!

No comments: