pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Monday, October 19, 2009

oren~oren


hepi3 coz kemeriahan memasak didapo tadi

berjaya mengubat sedikit sbyk rse rindu ku pada family....!!

macam bese, ketua chefnya zaimah

dan para pembantu nya ~ paie,fatin,farah, n aku..

[ qila bantu ape je..?? bantu sebok2 ade la,hehe..]

utk berbuka arini kitorang prefer utk m'masak...

terlebih rajin plak kot,hehe...

antara laok2 nye :

1) msk lmak nenas ikn msin..[ terer ler dorang msk,aku tgk je,hehe..]

2) syur kobis goreng..[syur yg tkak ni paling bleh trima,haha..]

3) taugeh masak air..[comey btol rupenye,tapi sori qila tak mkn taugeh la,huhu..]

4) tempe goreng..[fevret,tapi ku bkn jawa..]

simple je kn,laok orang bujang katekan,hahahaha..

yang paling penting air oren susu n carrot susu buatan aku ye..

kate dorang oren susu tue cam rase yogurt oren,sedap..  ^_^

waaaa...btol ke..??? hehehe...

trimas3 (",)v

dak ni terer wat air tapi tak terer masak lg,cmne..ish3 =P 

** bleh bkak biz jual air oren susu nie,hahaha..apekah..?? sudah qila..

4 comments:

Anonymous said...

wah nnt boleh la rasa air oren yg sedap sgt tu..hehe..

qila~ said...

buleh2,secawan singgit,hehe..ok?? =P

-gadis kacha- said...

nak jugak air oren~~~
cdapnyeee....

Anonymous said...

huhu singgit..xpela,bwat sndri la camtu..