pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Saturday, October 3, 2009

dinner~

2 October 2oo9
8.00 pm
Bayview City Hotel Malacca
MEBA's Dinner and Night of Excellence
so kali nie nak cite pasal dinner meba...
lepas solat Maghrib terus bersiap nak g hotel tu
coz majlis start 8 malam...
rasa malas nak taip so
biarkan pic yang bercerita ekk,hehe...
ni la antara lauk pauk yang dihidangkan..
not bad,nyum3....
sambil makan ada student wat persembahan..
boleh la layan,hehehe...
aktiviti cabutan bertuah ada gak,
tapi nampaknya cik qila tak berapa bertuah malam ni..
takpela,takde rezeki..
seterusnya,aktiviti wajib nie...
sesi bergambar (",)v
ni antara gaya budak2 yang
tak bleh jumpe cerminnn..
walaupun keadaan skliling macam pasar,kecoh
tapi kitorang
sempat ajer...
ish3... =P
wif kak mira,yus,mar n paie...
baru perasan diri ni rendah [baru kerr??]
nasib pic dengan paie n kak mira c0ver,hehehe...
uppss..ingat tue ^_^
okey...cukuplah setakat pic ni je yang bleh dikongsi bersama..
semoga ukhuwah yang terjalin antara kita
akan bertambah2 erat lagi ye,amin~
** simple kan saya,hehe....

7 comments:

picairin said...

simple but sweet... =))))))))

qila~ said...

tq pka..t'lbih mnum air mnis 2 psl nmpk sweet..
rhsia antara kite k,hehe..

imHepPie said...

meriah je raya dia..ramai2..besh2..

qila~ said...

mmg best,hehe..

p.a.i.e said...

asl byk pic aq nie??
huhu...
wey, kat meje kite kalo x cilap ak,
sayur2 x der kan..
huhu...

qila~ said...

sbb d'mne ade sy,d'situ ade awk ye paie,hehe..
a'ah xder,aku yg sroh dorg x yah anta,aku kn x mkn syur2 nie,haha..

gewd-gurL said...

ape ni cakap sayur 2?? hahaha