pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Sunday, September 5, 2010

padaMu ku bersujud.

tak tau nak post apa kat blog ni. tiba-tiba blur. teringat kat lagu Afgan : PadaMu Ku Bersujud. lagu tema cerita janji kekasih kat tv3 yang baru abes aritu. sebenarnya tak layan pun cerita ni, tapi tengok jugak sementara dok bersahur tu coz ada ulangan kan. lagi plak ada orang suruh tengok cerita tu. oh tidakk. tak samee langsung ;p

okeh, nak share lirik lagu Afgan yang agak menarik bunyinya. doa kita kepada Maha Pencipta segala yang di langit dan dibumi ni

ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya namaMu Ya Allah

esok atau kah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan Mu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud

pada Mu...

T_T


jap! ada satu persoalan yang elok sangat dijadikan renungan kita bersama iaitu saat kau nyalakan pelita raya,adakah kau tiup sehingga padam cahaya Ramadhan yang masih tersisa..? emm, harap tak la ye :)

3 comments:

عين said...

alaa....nk jgk..
nk beli ke ..nk pnjm?..cuba qila recommend kat akk ;)

Anonymous said...

Salam kenal,
qila tau x lagu nasyid yg dlam citer janji kekasih?nak sgt lagu nasyid 2 leh tlg2 search kan x?

qila~ said...

wslm..alin ya? slm knal..em x silap 2 lagu2 opick..lgu bila wktu tlh b'akhir n alhamdulillah..yg alhamdulillah 2 feat amanda..boley bg email? t org bleh send pd kmu,insyaAllah :))