pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Sunday, December 19, 2010

ahli baru keluarga kami.


Bismillahirrahmanirrahim.


Allah sentiasa menggantikan dengan sesuatu yang lebih baek apabila
 Dia mengambil sesuatu yang laen itu pergi.


kan kan? :)

 

bismut dalam kenangan.

 mood : merindui :')


demath hadir sebagai pengganti.

lebih hiper dan nakal daripada bismut si pemalu.


ahli keluarga kami paliiiiiing latest!

masih malu-malu arnab ;p


demath pujuk tanpa nama (TN) makan.

alolololo sangat sweeet, maybe TN merindui kampung halaman
ataupun kekasih hati yang terpaksa di tinggalkan. errk~ :)



sambil menjeling manja.

akhirnya TN mau makan juga, BERJAYA..!



sangat comeeel.....!

mata bulat kecil bulat kecil bulat la besar~
wawawawa, saaangat suka. suuuka sangat..!!

Allah ambil bismut pergi, Dia gantikan dengan si hiper dan si comeel.
terima kasih Ya Allah :'')
aturanMu begitu indah 

TN = tanpa nama sebab baru beli petang tadi,hee..
so sesiapa ada cadangan nama apa yang best nak bagi kat TN?
tinggalkan di ruangan komen oke, thanks!

8 comments:

the Prayer for Allah ~ صلاة الله said...

comelnyeeee TN ! mcm baby. bg nm BABY jela.hehe

bismut ngan demath mcm sm je rupa?
nape nm mereka bismut dan demath?

saya said...

salam.

comel nya arnab :)

picairin said...

geram tgk..sangat comeyl ok... sayangnya xboleh nak pegang haiwan2 berbulu-bulu ni...huhu

miSs tEry said...

comel2...
bg nama comel2...

qila~ said...

kak ain : a'ah nmpk ja sme tp de len sket..owh bismut 2 amek dlm jdual b'kala unsur kmia mse skola dlu org t'bce n suke sbut :) demath tu gbugn add math,haha..ktorg ske bg nme plik2 ;p

saya : wslm..alhamdlillah :)

pka : eh npe,cik pka smput ka?

asma : haa,comel2..ok,akn d'prtmbgkn..

SumaiyyahAbidah said...

Comelnya... Ada kawan sy pernah kata, susunan Allah itu cantik. Hmmm... memang cantik!

picairin said...

bukan semput tapi xble...huhu... makan kat restaurant pom mesti mencapub sebab lari-lari dari kucing-kucing liar...aduyai...kucing pandang pom dh gelabah n makan xtenang..arghhh

qila~ said...

kak ngah : yep yep! ssunan Allah sntiasa cntik dan terbaek! :)

pka : lorh,cm fobia kucing ja kmu. kalo dtg umh org mau pgsn ni coz sgt2 byk kucing d'sni tp x liar la,hehe..