pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Thursday, December 23, 2010

khabarkan pada angin

Bismillahirrahmanirrahim.


hidup disulami cabaran itu indah.
buat aku lebih kuat.
punya mereka yang sentiasa menemani.
buat aku tersenyum sendiri.
*bahagia*

pandang langit.
khabarkan pada angin yang aku sayang.
khabarkan pada angin yang aku bersyukur.
khabarkan pada angin yang aku akan terus tabah.

sampaikan wahai angin kepadaNya.
terima kasih Ya Allah atas segala yang Kau beri.
walau sekadar pinjaman
ini yang Kau bagi, pastikan ku hargai.

:)


4 comments:

yusrianna said...

tersenyum baca post ni :)

qila~ said...

senyum jangan tak senyum :)

Anonymous said...

Salam....cik author,post ini tentang rinduan2, cintan2 dengan kekaseh kew?Em,sangat2 hargai kalau awak boleh post something tentang berkapel dalam Islam..Wujudkah istilah bercouple yang dibenarkan dalam Islam sebenarnye?Mau diri diingatkan sebelum tersungkur...~~Jazakum Allahu khairan~ salam ukhuwahfillah~

qila~ said...

wslm.. yup! semestinya tentang kekasih. cinta hamba kepada TuhanNYA :) insyaAllah next post sy buat wlpn jwpnnya mmg da jelas mungkin.. stju2,m'igtkn sy juga.. syukran, salam ukhuwah saudari/saudara~