pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Sunday, January 17, 2010

bila angah balik rumah~

mmbe bz kat dapo msak laok aym msk merah..aku kat sini,mengoreng cerita.. *memasak jgk kn,haha..* 

ptg jmaat aritu da bsing2 dgo sore ayh crik ank ke 2 dia ni..ayh rndu la 2,haha..puas b'borak smbil mkn mlm,aku dpt tau ayh da d'pndahkn tmpat kje..b4 ni kat smerah,start bln 2 ayh da uruskn cwgn pesta..alhamdulillah,dkat sket..xle risau sgt..ayh kate pasni boleh la gi date dgn ibu slalu..lunch sesame..reaksi ank2 dia,apelagi,ktorg gelak la,haha..ok2,rndu suasana itu :p

smlm puas merayap dgn family kat giant..ibu mule2 x nak ikot coz mau tgk crekarama..tp d'sbbkn ktorg smua mrayu t'masok ayah skali,akhirnye ibu stuju pegi,hehe..btol la,kalo kua dgn family,slh sorg xde,x lgkap la kn..dari kecik aku rse aku sorg je yg ske b'kepit dgn ibu n ayh..kalo sdare mare ajak jln,aku x kn ikot kalo ibu n ayh x ikot..tp skrg da mkin bso,da laen sket la..x bleh b'kepit sntiasa,huhu..

ade gak yg lbih ske spend time dgn mmbe b'bnding dgn fmily..ape kes kan da bso2 nk jln dgn fmily lg..x cool la..ceh,pnting plak cool2 nie..ade mmbe siap ckp,cube la jd indepndent sket..eh,slamat ape jln dgn family..ade org jage..ayh ade bleh tgk2 kn..dgn mmbe blom tntu slamat..kot2 ade perompak,mmbe yg lari dulu,cmne,haha.. *mtk2 dijaohkn la..* x kisah pn ape org nak kate,lalalala~

x sgke taon ni,umo suda 21..waa,suda buleh mgundi..saat2 yg ku nnt kn,hoho..rse cam msih dak skola mngah je,haha..aku tau ibu n ayh pn pndg ank dia yg sorg ni sprti ank yg blom ckop matang lagi..actually cmne nk tau kita ni da matang ke blom?? kira kalo bleh bezakn yg mne baek n yg mne burok 2 kira da matang ke? sape2 buleh jwb..tolong jwb :)

** ibu kasik something,suke2..!! thanks ibu..

No comments: