pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Tuesday, January 26, 2010

duet oh duet~

arini muka dak kls aku ceria je..bhgia smuanya,b'glak ktawa sntiase..ape x nye,jpa da msok..!! alhamdulillah,tahniah korg :) aku yg xde kaitan ni pn dpt msg dri cik sikin,dia gtau bhwa jpa da msok..so tnpa sgan silunye,mntak cik sikin blnje air sirap bndung nnt coz dia da wat aku jles,lalalalalalala~

ptotnye skrg de kls mgt,tp miss nzira x sht..so d'sni la aku,online jap smbil crik bhn utk bel..housmte sume kua pegi bank..mau trnsfer duet msok asb..ha,cmni la yg sptotnye kan..pndai plan, x gne duet jpa 2 sumenye utk b'gumbira s'mate2 :p 

cnfirm mggu ni byk aktiviti,hoho..skali lg,duet jpa masok katekannn,haha..kdg2 ade gak aku grau2,kalo korg nk g sne,nk g cni,nk mkn kat sne,nk mkn kat cni,bulehhh jeee..yg pnting korg support la sket,hehe..mmbe aku sume murah hati.. * bodek jap * sbb ape aku ckp dorg ni pmurah..?? sbb aku ni pnah d'blnje piza oleh cik zaty n cik paie, d'blnje sundae strawbrry oleh cik yus,n bkl d'blnje air sirap bndung oleh cik sikin..hehehe.. * kcoh je kn..* xpela,at least aku b'syukur ade gak org nk blnje,jnji dorg ikhlas :)) 

thanks korg sume..aku syg korg..! tp bkn sbb korg blnje aku,tp sbb korg pn syg aku kann..korg mmg shbat t'baek yg aku pnah ade tau..so,nk nsihat ni..gne la duet jpa 2 leklok..jgn bli yg bukn2..aku tau 2 duet korg..tp kalo korg gne je tnpe kwln,tkot bru ptghn sem duet da abes..xpn tggl nyawe2 ikn je..korg gak susa nnt..emm kn aku ckp,aku nsihat ni sbb aku sayang kat korg  

 “ Duit umpama bayang-bayang,tak akan dapat untuk dikejar.. Jadi kita sebagai hambaNya hanya teruskan kehidupan (buat kerja) dan berusaha..biar Allah yang tentukan rezeki kita ”

** byk bnde dlm prncgn,hope Allah permudahkn (",)v

No comments: