pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Monday, May 17, 2010

semuanya akan kembali tenang :)

selesai menyegarkan diri, aku baca semula apa yang aku tulis pagi tadi. hasil penulisan yang ke laut! aku delete, aku pasti tak siapa yang membacanya lagi. disini bukan tempat bicara mengenai hati :)

owh ye, sudah aku war-war kan di facebook tadi. kali ini ingin war-war kan disini pula. aku ingin pergi bertapa. mencukupkan ilmu yang tak pernah cukup didada. hasil penulisan pon semakin lari entah ke mana. oleh itu aku bakal tidak menulis untuk jangka masa yang aku sendiri tak pasti.

terima kasih kerana sudi singgah ke blog aku. walaupun mungkin ada yang singgah bukan untuk membaca karya aku yang panjang meleret nie,heh. sudi-sudi singgah lagi kerana aku pasti akan kembali, insyaAllah.

teringat kata-kata seorang kawan, walaupun kau masam mencuka,aku tetap nampak kau tersenyum. aku tau kau bergurau. masam tetap masam, cuka tetap cuka. ya cuka memang masam. tapi aku ambil serius kata-kata kau tue saat ini coz aku tak mahu dimasa aku sedang tersenyum, orang semua kata aku masam mencuka :)

ape-ape hal boleh coretkan di kotak formspring.me tepi blog ni. ada masa aku balas. doakan yang baik-baik saja.

p/s : pelan-pelan kayuh qila.

3 comments:

Anonymous said...

sedihnya bunyi.xmgpa mghilang dn mncul dgn ilham @ pendekatan yg hbt nnt..insyaAllah^^

Silent said...

yep.pelan2..kemenagan tok orang yang sabar..yakin tuh..aq pegang itu juga..huhu

qila~ said...

pkcik : yep,da mncul smula pon,hoho..

mizah : setuju! sabar kn sbhgian dri iman :)