pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Wednesday, December 29, 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

Assalamualaikum w.b.t


minggu yang bz memandangkan minggu ni minggu terakhir cuti sem. makanya beberapa hari yang tinggal telah digunakan dengan membawa diri ke Kuala Lumpur bermula pada hari Ahad lalu, sampai la sekarang masa taip post nih, saya masih lagi di Key Elll (oke,over).


di pendekkan cerita, ni baru ada masa nak berlari-lari (tak nyempat nak berjalan dah) 
di blog yang biasa saya terjah sebab jadual sangat padat dengan aktiviti berjalan-jalan sambil mengemukkan badan,haha.. macam banyak benda nak bercerita dan di minta untuk bercerita kat sini.


tiba-tiba terperasan yang saya telah di tag oleh cik pika untuk join GA encik eqbal. 1st time kot join GA ni. laaa simple ja rupanya. takyah jawab soalan ke hape, so saya pon join la. selesai kan dulu benda ni. orang dah jemput, kena la buat leklok, thanks cik pika. peminat barang comeel ye kita  ;)



tapi tapi cerita yang lagi menariknya pagi tadi saya baru pergi IKEA ! (eh tetiba kan) 
ha tak tipu. nampak tak, macam ada jodoh di situ,hehe.. nak tahu apa kaitan saya pergi IKEA dengan jodoh saya bersama GA ni sila la tanpa ragu dan malu lagi klik pada gambar di atas ni oke. terima kasih.


ha amek bukti saya pergi IKEA dan biasa lah bila berjalan tak ambil gambar tu bukan cik qila namanya. amek pic ni pon sebab dah terjatuh cinta dengan bed sheet yang comeel ni. eeeh macam sesuai ja di padankan dengan hadiah utama GA tu kan kan, hehe..


lagi bukti. karipap IKEA, melampau tak?

erkk cukup lah tu. qila kalau bercerita tak bole yang pendek pendek ek. terserlah kelemahan di situ,hee.. padahal post ni special untuk join GA encik eqbal kot. yela.. 1st time join, jakun la sikit. (eceh!) so dengan ini secara rasminya saya join la GA ni ye encik eqbal.

tag lagi sorang blogger : cik yusrianna ibrahim. macam tak biasa kan  :)

6 comments:

Awangku Johan said...

thniah menang GA abg eq

eqbalzack said...

TAHNIAH! QILA PEMENANG GA "SERBA SATU"...

JANGAN LUPA EMAILKAN NAMA & ALAMAT PENUH SEBELUM ISNIN [3/1/11] UNTUK URUSAN POS HADIAH...

TQ

qila~ said...

awangku johan : thanks!

eqbalzack : tak sangka nih, mekaseh pilih saye :)

yusrianna said...

wahh!bestnye.congrates qila!
cik yusrianna xsempat nk join.bz bekerja.hehe..

kay yea said...

tahniah~~

qila~ said...

yus : swift merah katekan ;p

kay yea : mekaseh~