pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Tuesday, November 23, 2010

spm lagi.

salam semua.. esok hari penting dalam hidup adik den. dia nak spm. masalahnya dia yang nak spm awat den pulak tak boleh tido ni? adekah ini adalah perasaan biasa yang di rasai oleh semua ibu bapa yang memiliki anak-anak yang bakal berjuang dalam medan peperiksaan esok? adekah ini juga adalah perasaan yang biasa di rasai oleh guru-guru yang mana anak didik mereka akan berjuang dalam spm esok? haih.. 


den curik jadual spm adik den, so mari kita tengok jadual dia yang best nih.


23/11 : Bahasa Melayu (kertas 1&2)
24/11 : Bahasa Inggeris (kertas 1&2)
25/11 : Sejarah (kertas 1&2)
29/11 : Mathematics (kertas 1&2)
30/11 : Pendidikan Syari'ah Islamiah (kertas 1&2)
1/12   : Additional Mathematics (kertas 1&2)
2/12   : Physics (kertas 1,2&3)
6/12   : Chemistry (kertas 1,2&3)
8/12   : Biology (kertas 1,2&3)
14/12 : Bahasa Arab Tinggi (kertas 1&2)
16/12 : Pendidikan Al-Quran dan Al-Sunnah (kertas 1&2)


tiba-tiba rasa macam dah berkurun ja tinggalkan zaman persekolahan sebab dah lama sangat tak exam sampai banyak macam nih,hehe.. patot la orang kata spm ni penentu masa depan. sekarang baru den perasan. eh bole pulak sekarang baru perasan kaann ;p


kagum angah dengan yo. angah tau yo bole buat yang terbaeek punya. jaoh lebih baek dari angah pastinya, InsyaAllah.. angah sentiasa doakan yang terbaek buat yo, semoga Allah permudahkan lagi jalan Nur Alya Bt Aminuddin sepanjang peperiksaan kali ni. amin.. amin Ya Rabbal'alamin  :)


oke, kena paksa diri tido jugak sebab esok nak bangun pagi ikut hantar adik den ni pi sekolah. semangat keibubapaan betol la ekau ni qila.  >.<  korang, doakan kejayaan adik den skali yep.. terima kasih banyak-banyak! 


p/s : bila tengok jam, baru den perasan hari ni dah hari Selasa. maka esok yang den maksudkan kat atas tu, hari ni la yep ;)
            

No comments: