pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Thursday, July 15, 2010

silap lagi,adoi.

uiks. saya dapat komen kat salah satu post, ayatnya lebih kurang camni " semoga adik tak terus menerus menyalahkan orang lain, insyaallah " oh tidak! alamak! nampaknya susunan ayat saya salah lagi kali ni. takpun masa tulis tu saya tengah emosi kot,hehe.

susah juga kan bila lain yang kita cuba sampaikan tapi lain yang orang terjemahkan. lebih kurang cam missed communication la,hehe. okeh okeh. sorry la ye kepada para pembaca blog ni kalau ada ayat yang saya gunakan kat blog ni buat korang rasa tak selesa. korang rasa cam pedas ke. menyindir lebih-lebih ke. takda niat pon. memang tu ayat datang dari hati.

tapi kan, ikut hati mati. ikut rasa binasa. ingat tu qila,hoho.

maybe ada di antara ayat saya yang bunyinya cam kasar tapi saya tak perasan. saya kalau cakap memang cam kasar sket. tak percaya? sila percaya,heee. kepada sesiapa yang mengenali, korang mesti tau kan ;p

sekali lagi saya minta maaf la ye. saya ni bukan jenis suka salahkan orang sebenarnya. tidak.
kepada yang memberi komen tu,jangan la takut nak singgah minggah kat blog ni lagi ye :))
thanks untuk komen anda yang mengingatkan tu. thanks a lot~


cantik cantik cantik

Kata-kata yang diucapkan sembarangan dapat menyulut perselisihan.
Kata-kata yang kejam dapat menghancurkan suatu kehidupan.
Kata-kata yang diucapkan pada tempatnya dapat meredakan ketegangan.
(",)v

No comments: