pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Sunday, November 21, 2010

kids and baby photo contest.

salam semua :)) saya kena tag lagik.. oh kali ni oleh cik besah. tapi kali ni laen sket sebab bukan kena jawab soalan ke ape tapi kena join contest. maka disebabkan saya tak mau mengecilkan hati cik besah, saya pon join,hehe.. 1st time kot join online contest sebab saya ni spesies yang 'rajin' ya..


letak banner dulu.

oke nak di jadikan cerita, contest ni di taja oleh cik saffiyah. kena follow blog dia dulu n letakkan banner atas ni kat sidebar korang, baru boleh join contest ni. macam banyak kerja pulak kan?? tapi tapi korang jangan putus asa dulu teros ja cakap malas sebab hadiahnya berupa EARING FROM LAZO DIAMOND JEWELLERY-WHITE GOLD. haa, buat sesiapa yang suka jewellery kan kan, *mata bling-bling jap* amat lah di alu-alukan untuk join contest nih mana tau kot kot menang, alhamdulillah.. baekkan cik saffiyah buat contest ni nak bagi korang menang,haha..

kalau korang nak lebih faham apa yang perlu dilakukan untuk melayakkan korang join contest ni, syarat penyertaannya boleh di baca di sini : 
http://sweetlikekisses.blogspot.com/2010/11/contest-gambar-paling.html


oke ni gambar yang saya pilih. nak letak gambar sendiri masa baby tak boleh la, aurat kan.. em dekat syarat tu tulis pilih 1 gambar, tak tulis pon dilarang edit ke ape. so suka suki saya jela edit gambar ni,hee.. still dalam 1 gambar pada 1 masa yang sama cuma ada 3 gaya berbeza  ;)  budak dalam gambar ni adalah anak kedua kepada kazen saya iaitu kak na & abang naim. nama dia ahmad naufal hadif. saya pilih gambar ni sebab gaya dia pakai songkok besar n kemeja butang sampai atas tu betol-betol buat saya tersenyum lebar,hehe.. 


sekian.


lepas tu macam biasa. akan ada mangsa yang kena join contest ni jugak,haha.. kali ni kita perlukan 8 mangsa. tapi mangsa yang bertuah oke sebab kalo menang dapat hadiah :) mangsa-mangsa bertuah saya seperti biasa adalah :


1. cik zaty
2. aina husna
3. fatin farhani
4. yusrianna
5. cik picalogy
6. kak ain
7. cik pza a.k.a jiwakaca
8. paie


cukup 8! jangan marah oke pada korang yang di tag.. ni juz 4 fun, kalau tak mau join tak ngape.. tapi cik pka n cik pza yang rajin join contest camni harusss lah join.. kan kan  ;p  akhir kata dari saya, semoga berjaya semua..! 


2 comments:

عين said...

alamak! terkejut akk di tag..tp maaf eh qila, xdpt nk buat sbb..........mls. hehe. byk sgt la dianya syarat2, akk xkuasa nk layan. haha (padahal xbnyk mn pun)

sebabkn qila da tag akk, akk hargainya, so akk just wat short entry psl ank2 buah sedara je, ok la tu.

qila~ said...

hehe..tau dah,xpe2 x kisah..qila pon melayan permintaan org ja ni,kalo tbe2 join mmg tak la ;p suka-suka..
oke2, buat la nnt org bace yep :)