pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Wednesday, February 23, 2011

penangan nescafe.


bila musim kuiz, test, assignment dan group project tiba inilah yang biasanya terjadi pada saya. amacam? siapa boleh lawan tahap 'kesepahan' meja study dia dengan meja study saya? haha..

masing-masing ada sisi buruk masing-masing, ni sisi buruk saya lah.
tak best kot asyik tunjuk perkara-perkara cantik ja kat blog kan. 
at least korang boleh ambil pengajaran,heee..

saya memang sukaa study dekat meja yang penuh lagi bersepah macamni
(tangan dibahu mata keatas) oh yeah!

opss lupa, pengajaran dari post pendek kali ni ialah jangan tiru macam saya oke :)
udah le tu. jom sambung study sekarang yep..

p/s : merepek ni kesan daripada minum nescafe sampai 2 round ye kawan-kawan..
p/s p/s : sila senaraikan 5 benda yang anda rasa best dalam gambar diatas..

No comments: