pesan pada diri tabahkan hati kuatkan semangat. pesan pada hati kukuhkan iman banyakkan zikrullah. pesan pada naluri jangan mengeluh dan kecewa. tiada daya dan rezeki melainkan dari Allah. dugaan itu suatu tarbiah kehidupan :)

Monday, November 1, 2010

jangan tanya kenapa,hehe..

salam semua :)
rindu yang amat kat blog ni! berdasarkan statistik traffic blog ni, ada gak yang menyinggah, paling latest 38 minit yang lalu, walaupun hampir 5 hari takde update pape,haissh.. siapakah anda yang terakhir itu? boleh claim hadiah kat belakang pentas oke,haha.. terima kasih sebab datang. terima kasih semua..


hari tu dah janji konon nak update semula lagi 2 minggu tapi nampaknya target tu tak berjaya sebab lagi sekali saya cakap, saya rindu kat blog ni,haha.. siyes! sangat rindu. so lepas ni takyah nak perli saya, konon cakap tak serupa bikin. adeh.. malu la macam nih ;p


hakikatnya bukan senang untuk saya yang kaki online ni untuk meng'offline' kan diri selama 5 hari. ni dah kira pecah rekod ni. tapi di mana ada kemahuan, disitu ada jalan. makanya, jalan yang saya pilih 5 hari lalu adalah dengan menyorokkan laptop saya di dalam almari baju. walaupun perkataan 'menyorok' tu bukanlah tepat sangat tapi saya bangga dengan diri saya sebab berjaya menjauhkan diri dari cik Acer untuk seketika. bukan senang tuu. sedangkan dia lah peneman tidur saya selama ni,hehe..


bila dah lama tak online, *lama la sangat* so banyak perkara yang saya tertinggal. banyaak. antaranya, banyak sungguh la artikel dari iluvislam.com yang saya tak baca lagi. ni takpe, ada masa free saya baca. lepas tu perkembangan rakan-rakan pon saya tertinggal banyak. tapi berkembang apa la sangat, masing-masing sibuk menyiapkan diri untuk exam ja kan. gud luck untuk korang! kalau ada besday yang termissed tak wish tu maaf la ye,huhu.. sebenarnya perkembangan yang paling best, dan sangat-sangat best yang saya dapat tau ialah ada seorang blogger ni yang saya follow blog dia sejak dia bujang, sampai la dia dah berkahwin, baru-baru ni rupanya dah selamat melahirkan seorang bayi lelaki! tahniah buat dia dan suami. nak tengok baby dorang, boleh klik ini : our little mujahid. oh oh sangat comeeel geram! heee..


emm macam nak cerita banyak benda, tapi masa tak mengizinkan. nantilah bila last paper dah selamat dijawab, saya akan update yang sebenar-benar update ye. pesanan bajet macam ramai baca blog ni kan,haha.. satu ja nak cakap, saya suka dengan artikel mengapa tidak percaya sebelum berjaya yang baru saya baca tadi dan harap korang pun suka bila baca. so sila lah klik disitu dan baca ya :)) last but not least, terima kasih buat kak ain untuk kata-kata semangat kamu. orang jadikan akak contoh tau,hehe.. tabah ja, orang suka. semoga terus berjaya di masa-masa akan datang dan di pertemukan dengan jodoh yang baik-baik hendaknya,amin~ 



motif letak pic nih? orang kuat makan,biase laa..

p/s : tiba-tiba nak mengaku ''ya saya memang orang Kelantan'' bila Kelantan menang piala Malaysia. eh eh, di manakah letaknya ke 'kelantan' an di muka saya ini? anak jati Muar kot,haha... 

3 comments:

عين said...

akk pn da tgk gmbr baby uhkti tu smlm, saaangat comel!

qila terasa seolah2 ade org rindu kat dia, tu yg langgar pantang tu. post yg ni buat akk trgelak 2 kali..1st ms tgk gmbr donut tu, sbb xabis2 ckp diri sndiri kuat makan, hehe...xpe, makan utk hidup, jgn hidup utk makan tau ;)
2nd psl 'qila org kelantan'...bolehla, wrna kulit kot ade sm, org kelantan kan lawo2..ehem2. dah2 gi study, paper last bile?

Anonymous said...

zaty dah agak pun qila akan langgar pantang..dah paham sgt ngn qila ni..yela dah lame sgt kenal.. hehe:p

betul2..sgt comey la thoriq zihad tu..cute..sukee:)

qila~ said...

kak ain : org kalo mrepek,jd la mcm ni,tp mmg btol kuat mkn pon la,haha.. em last pper 10/11 :)

zaty : da lme eh,haha..kntoi! tp still ok wat,5 ari tu :) ye,dia sangaaat comeel!